Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Αναπτύσσοντας την ενσυναίσθηση στην πολυπολιτισμική ξενόγλωσση τάξη» (Raising awareness in the culturally diverse EFL classroom)

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017 στο 8ο Γυμνάσιο Βόλου με την υποστήριξη της Αμερικάνικης πρεσβείας και σε συνεργασία με τον υπεύθυνο Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Μαγνησίας κ. Πλαγερά Α. η επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών αγγλικής β/θμιας Μαγνησίας με θέμα: 

«Αναπτύσσοντας την ενσυναίσθηση στην πολυπολιτισμική ξενόγλωσση τάξη» (Raising awareness in the culturally diverse EFL classroom)

 Η ημερίδα έγινε χωρίς δαπάνη για το δημόσιο και το πρόγραμμα της ημερίδας βρισκεται εδώ.  Η επιμορφωτική ημερίδα είχε  την έγκριση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας  (Αρ. Πρ. 10789/5.10.2017)

Οι παρουσιάσεις ήταν εξαιρετικές από όλους τους εισηγητές - φορείς που παρευρέθηκαν και κάλυψαν ευρύ φάσμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης μεταναστών και προσφύγων (π.χ. προκλήσεις στη διδασκαλία, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών, εθελοντισμός και καινοτόμα προγράμματα στην εκπαίδευση προσφύγων, συμβουλές και οδηγίες όσον αφορά στην ενσωμάτωση προσφύγων και μεταναστών στις τάξεις και στην ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία κλπ.)

Ζαχαρός Απόστολος, Ph.D, διευθυντής 2ου Γυμνασίου Βόλου
12.15 – 12.30
«Διδάσκοντας σε ξενόγλωσση πολυπολιτισμική – μικτή τάξη»
12.30 – 13.00
«Intercultural Communicative Competence : Empowering Minority Languages»
Νένα Στάμου, ΠΕ 07,
Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων, Δ.Υ.Ε.Π. Δερβένι / Αλεξύλ
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
stamounena@gmail.com
13.00 -13.20
«Μιλάω τη γλώσσα σου. Μιλάς τη γλώσσα μου. ΑΚΟΥΣ;»
Penelope Papailias, Associate Professor of Social Anthropology, Department of History, Archaeology and Social Anthropology, University of Thessaly
Anastasia Sofou, recent graduate of the Department of History, Archaeology and Social Anthropology of the University of Thessaly

Riki van Boeschoten, Emeritus Professor of Social Anthropology, Department of History, Archaeology and Social Anthropology, University of Thessaly
13.20 – 13.45
« ‘Basic English’ as a Contact Zone in Times of ‘Refugee Crisis’»
Μερικά στιγμιότυπα από την επιμόρφωση βρίσκονται εδώ:


Παπαηλία Πηνελόπη



Θοδωρής Μανιάκας

Νενα Στάμου

Δρ Ζαχαρός Απόστολος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράσεις Ενεργού Πολιτειότητας: Συνάντηση (συν)εργασίας με διευθυντές σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης

Σήμερα Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025 υλοποιήθηκε διαδικτυακά συνάντηση συνεργασίας με διευθυντές σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης με θέματα: ·          «Δράσεις ενεργού πολίτη» ·          Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων,  ·          Σχολική διαμεσολάβηση  ·          Ενδοσχολική επιμόρφωση ·          Ετεροπαρατήρηση ·          Άλλα θέματα παιδαγωγικά, διδακτικά κλπ.   Θα βρείτε την παρουσίαση για διευθυντές εδώ Στους διευθυντές δόθηκαν επίσης οι σύνδεσμοι των padlet που δημιουργήθηκαν με εκπαιδευτικούς των σχολείων και επικαιροποιούνται καθημερινά,  με σκοπό να αποσταλούν σε μαθητές και γονείς για ενημέρωση: 1. 5ο ΓΕ.Λ Ζωγράφου με θέμα την (κάθε μορφής) Βία 2. 16ο Γυμνάσιο Αθηνών με θέμα την Εφηβεία 3. 1ο Γυμνάσιο Ζωγράφο...

Διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα «TPR: Total Physical Response»

  Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας και σύμφωνα με τις ανωτέρω σχετικές, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή, επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς Π Ε06 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων (διδασκόντων/ουσών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού) την Παρασκευή, 22-11-2024 και ώρα 13:15 - 14:00 με θέμα:  « TPR : Total Physical R esponse » και εισηγήτρια την Shannon McIntyre .   Το Total Physical Response (TPR) αποτελεί μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η οποία βασίζεται στον συντονισμό της γλώσσας και της σωματικής κίνησης. Στην επιμορφωτική συνάντηση, δόθηκαν πρακτικές οδηγίες για την εφαρμογή του στην τάξη.   Βιογραφικό Εισηγήτριας: Η Shannon McIntyre είναι Education Specialist and Program Manager , με 15ετή εμπειρία στον σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας   σε μαθητές/τριες μικρής ηλικίας καθώς και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών με έμφαση στην εισαγωγή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευση στις ΗΠΑ,...

Ένας οδηγός για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία!

  Αγαπητοί/ες εκπαιδευτικοί της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να εκφράσω αφενός τα συγχαρητήριά μου για την ανάληψη υπηρεσίας σε νηπιαγωγεία και αφετέρου τη βαθιά μου εκτίμηση και ευγνωμοσύνη για την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό σας. Η δουλειά σας είναι καθοριστική για την ανάπτυξη και τη μάθηση των μικρών παιδιών, και ειδικά για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου. Συμβάλλετε σημαντικά στην οικοδόμηση μιας θετικής στάσης προς την αγγλική γλώσσα και τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Η υπομονή σας, η δημιουργικότητά σας και η ικανότητά σας να ενσωματώνετε τη γλώσσα σε διασκεδαστικές δραστηριότητες κάνουν τη μάθηση μια ευχάριστη εμπειρία για τους μικρούς σας μαθητές. Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη χαμόγελα, επιτυχίες και δημιουργικές στιγμές. Να συνεχίσετε να εμπνέετε τα παιδιά με την αγάπη σας για τη γλώσσα και την εκπαίδευση. Είμαι σίγουρη ότι με την αφοσίωσή σας, θα συνεχίσετε ...