Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ06 α/θμιας και β/θμιας Μαγνησίας -«Μαθαίνω να συνεργάζομαι - Δημιουργική χρήση εργαλείων webtools 2.0 στην ξενόγλωσση τάξη».


ΒΟΛΟΣ,        15.12.2014                

Αρ.Πρωτ.: 1712


Θέμα: «Ενημέρωση για πραγματοποίηση ασύγχρονης, εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ06 α/θμιας και β/θμιας Μαγνησίας, Σχολικής Συμβούλου ΠΕ06, Βασιλικής Παπαϊωάννου»

Σας ενημερώνω ότι πρόκειται να πραγματοποιήσω ασύγχρονη, εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕ06 α/θμιας και β/θμιας Μαγνησίας στη διαδικτυακή πλατφόρμα Edmodo, που ήδη χρησιμοποιώ από την αρχή της χρονιάς (894/10.09.2014) με τίτλο:

«Μαθαίνω να συνεργάζομαι - Δημιουργική χρήση εργαλείων webtools 2.0 στην ξενόγλωσση τάξη».

Η επιμόρφωση θα γίνει χωρίς δαπάνη για το δημόσιο και είναι προαιρετική για όλους τους εκπαιδευτικούς. Θα διαρκέσει 6 μήνες και απαιτούνται 32 ώρες ενασχόλησης εκτός διδακτικού ωραρίου (συμμετοχή στην πλατφόρμα, διάδραση και προσωπική μελέτη).

Οι δύο ομάδες στις οποίες θα πραγματοποιηθεί η επιμόρφωση (χωριστά για α/θμια και β/θμια) είναι:

primary ENGLISH Language Teachers of Magnesia  (URL: https://edmo.do/j/2ah89z)
και 
secondary ENGLISH Language Teachers of Magnesia (URL: https://edmo.do/j/g34aib)

Χρονοδιάγραμμα επιμόρφωσης:
1ος μήνας – Δεκέμβριος 2014: (5 ώρες)
Γνωριμία με το περιβάλλον της πλατφόρμας, δημιουργία προφίλ, απορίες για την επιμόρφωση, μίνι κουίζ, φόρουμ γνωριμίας, web netiquette (καλοί τρόποι συμπεριφοράς στο διαδίκτυο και ασφάλεια μαθητών).

2ος μήνας – Ιανουάριος 2015: (7 ώρες)
Εμπλουτίζοντας τις πηγές μας στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας (ανταλλαγή/παρουσίαση συνδέσμων, ιστολογίων, ιστοσελίδων, αρχείων, παρουσιάσεων κλπ). Μαθαίνω να μοιράζομαι: Θέτω τις βάσεις για συνεργασία με τους μαθητές μου.

3ος   μήνας – 4ος μήνας – 5ος μήνας: Φεβρουάριος – Μάρτιος  - Απρίλιος 2015: (15 ώρες)
Δημιουργική χρήση εργαλείων webtools 2.0 στην ξενόγλωσση τάξη (avatars, voki, slideshare, joomag, kizoa, googledocs, paddlet, δημιουργία video, δημιουργία συνεργατικής παρουσίασης/prezi).

6ος μήνας  - Μάιος 2015: (5 ώρες)
Αποτίμηση και αξιολόγηση της επιμόρφωσης, παρουσίαση καλών πρακτικών, ετεροτροφοδότηση, προσδιορισμός νέων αναγκών.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράσεις Ενεργού Πολιτειότητας: Συνάντηση (συν)εργασίας με διευθυντές σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης

Σήμερα Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025 υλοποιήθηκε διαδικτυακά συνάντηση συνεργασίας με διευθυντές σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης με θέματα: ·          «Δράσεις ενεργού πολίτη» ·          Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων,  ·          Σχολική διαμεσολάβηση  ·          Ενδοσχολική επιμόρφωση ·          Ετεροπαρατήρηση ·          Άλλα θέματα παιδαγωγικά, διδακτικά κλπ.   Θα βρείτε την παρουσίαση για διευθυντές εδώ Στους διευθυντές δόθηκαν επίσης οι σύνδεσμοι των padlet που δημιουργήθηκαν με εκπαιδευτικούς των σχολείων και επικαιροποιούνται καθημερινά,  με σκοπό να αποσταλούν σε μαθητές και γονείς για ενημέρωση: 1. 5ο ΓΕ.Λ Ζωγράφου με θέμα την (κάθε μορφής) Βία 2. 16ο Γυμνάσιο Αθηνών με θέμα την Εφηβεία 3. 1ο Γυμνάσιο Ζωγράφο...

Διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα «TPR: Total Physical Response»

  Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας και σύμφωνα με τις ανωτέρω σχετικές, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή, επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς Π Ε06 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων (διδασκόντων/ουσών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού) την Παρασκευή, 22-11-2024 και ώρα 13:15 - 14:00 με θέμα:  « TPR : Total Physical R esponse » και εισηγήτρια την Shannon McIntyre .   Το Total Physical Response (TPR) αποτελεί μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η οποία βασίζεται στον συντονισμό της γλώσσας και της σωματικής κίνησης. Στην επιμορφωτική συνάντηση, δόθηκαν πρακτικές οδηγίες για την εφαρμογή του στην τάξη.   Βιογραφικό Εισηγήτριας: Η Shannon McIntyre είναι Education Specialist and Program Manager , με 15ετή εμπειρία στον σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας   σε μαθητές/τριες μικρής ηλικίας καθώς και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών με έμφαση στην εισαγωγή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευση στις ΗΠΑ,...

Ένας οδηγός για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία!

  Αγαπητοί/ες εκπαιδευτικοί της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να εκφράσω αφενός τα συγχαρητήριά μου για την ανάληψη υπηρεσίας σε νηπιαγωγεία και αφετέρου τη βαθιά μου εκτίμηση και ευγνωμοσύνη για την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό σας. Η δουλειά σας είναι καθοριστική για την ανάπτυξη και τη μάθηση των μικρών παιδιών, και ειδικά για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου. Συμβάλλετε σημαντικά στην οικοδόμηση μιας θετικής στάσης προς την αγγλική γλώσσα και τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Η υπομονή σας, η δημιουργικότητά σας και η ικανότητά σας να ενσωματώνετε τη γλώσσα σε διασκεδαστικές δραστηριότητες κάνουν τη μάθηση μια ευχάριστη εμπειρία για τους μικρούς σας μαθητές. Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη χαμόγελα, επιτυχίες και δημιουργικές στιγμές. Να συνεχίσετε να εμπνέετε τα παιδιά με την αγάπη σας για τη γλώσσα και την εκπαίδευση. Είμαι σίγουρη ότι με την αφοσίωσή σας, θα συνεχίσετε ...