Ψηφιακός και πολυτροπικός γραμματισμός στη διδασκαλία των γλωσσών

Διανύουμε επιτυχώς την 3η εβδομάδα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου στις Νέες Τεχνολογίες.  Σκοπός αυτής της εβδομάδας ήταν να κατανοήσουν οι επιμορφούμενες τη στενή σχέση που υπάρχει μεταξύ γραμματισμού και ψηφιακών μέσων (ΨΜ) στη διδασκαλία / εκμάθηση της ξένης γλώσσας.

Οι επιμορφούμενες εξοικειώθηκαν με το υλικό αναφοράς τους διδακτικού πακέτου μέσω της παρουσίασης, του υλικού αναφοράς και του πρόσθετου υλικού καθώς και με το μοντέλο των 4 πόρων.

Σκοπός της σύγχρονης δραστηριότητας ήταν οι επιμορφούμενοι να είναι σε θέση όχι μόνο να εντοπίζουν τον ρόλο που επιτελεί ο μαθητής με κάθε δραστηριότητα αλλά και να σχεδιάζουν οι ίδιοι ερωτήματα αξιοποιώντας το μοντέλο των τεσσάρων πόρων. Επίσης, σκοπός είναι οι επιμορφούμενοι να κατανοήσουν σε βάθος την παιδαγωγική των γραμματισμών αλλά και του μοντέλου των τεσσάρων πόρων.


Mέσω παρουσιάσεων των ιδεών τους, συζητήσεων, μοιράσματος κι ανταλλαγής απόψεων οι επιμορφούμενες κατανόησαν την έννοια του γραμματισμού και την ευρύτερη σχέση των ψηφιακών μέσων με τις νέες μορφές γραμματισμού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράσεις Ενεργού Πολιτειότητας: Συνάντηση (συν)εργασίας με διευθυντές σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης

Ένας οδηγός για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία!

Διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα «TPR: Total Physical Response»