Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Χαιρετισμός Σχολικής Συμβούλου κλ. ΠΕ06 (Αγγλικής φιλολογίας) Βασιλικής Παπαϊωάννου

Αγαπητές/Αγαπητοί συνάδελφοι/ισσες,


 Με την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας της Α΄ Αθήνας και πιο συγκεκριμένα των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Αθήνας, Ζωγράφου (και Καισαριανής για την α/θμια), αισθάνομαι την ανάγκη να συστηθώ και να ευχηθώ σε όλους σας ανέφελο κλείσιμο της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, με υγεία και δύναμη και ένα ξεκούραστο καλοκαίρι. 







 Κάποιοι από τους στόχους μου, όπως ορίζει και το θεσμικό πλαίσιο, είναι η παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας, η επιμόρφωση, η ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών, η υποστήριξη και κάλυψη καθημερινών διδακτικών και εκπαιδευτικών αναγκών και η υποστήριξη σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης. Θα είμαι στη διάθεσή σας για μια ουσιαστική, ανοιχτή και αποτελεσματική συνεργασία, ούσα ενεργή εκπαιδευτικός και η ίδια μέχρι πρόσφατα, αξιοποιώντας και την πρότερη εμπειρία μου ως σύμβουλος αγγλικής γλώσσας κλ. ΠΕ06 καθηγητών αγγλικής ν. Μαγνησίας (2014-18).


 Κατά τη διάρκεια του επόμενου σχολικού έτους 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν παιδαγωγικές συναντήσεις, ξεκινώντας από το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου 2023, για τις οποίες θα ενημερωθείτε μέσω του σχολείου σας, ενώ κατά τη διάρκεια επισκέψεών μου στις σχολικές μονάδες θα μας δοθεί η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις και προβληματισμούς. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε και τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μαζί μου για παιδαγωγικά, διδακτικά θέματα ή θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς μου. Θα λειτουργήσει για την επόμενη τετραετία κοινότητα πρακτικής και μάθησης, διάδρασης και ανταλλαγής καινοτόμων ή καλών πρακτικών, για την οποία θα ενημερωθείτε το Σεπτέμβριο. 


 Ευελπιστώ σε μια αγαστή συνεργασία μαζί σας, στην αξιοποίηση της δικής σας διδακτικής εμπειρίας, της προθυμίας σας να μοιραστείτε καλές πρακτικές και καινοτόμες δράσεις και σε μια ειλικρινή και ανθρώπινη επικοινωνία. 


 Με εκτίμηση, 

 Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Α ΑΘΗΝΑΣ κλ. ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας 

 Βασιλική Παπαϊωάννου 

vasilikipapape06@gmal.com 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Most popular post!