ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (Τυπική και εναλλακτική αξιολόγηση)
Ο ρόλος της αξιολόγησης:
ο ρόλος της αξιολόγησης είναι διαμορφωτικός, ανατροφοδοτικός και μεταγνωστικός
δίνεται η δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να συλλέγουν πληροφορίες για την πρόοδο των μαθητών/-τριών
δίνεται η δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να ελέγχουν την αποτελεσματικότητα των διδακτικών τους προσεγγίσεων
να δημιουργούν ομάδες εργασίας των μαθητών/-τριών με βάση το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους
να παρέχουν περιγραφικά σχόλια ανατροφοδότησης ώστε να δημιουργούν στους μαθητές/-τριες θετικά κίνητρα για συνεχή προσπάθεια και πρόοδο.
Θα βρείτε τα είδη τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης στην παρουσίαση εδώ
ΥΛΗ - ΟΔΗΓΙΕΣ - ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΘΔΔ (ΛΥΚΕΙΟ)
Οι μαθητές Λυκείου εξετάζονται σύμφωνα με το Αριθμ. 104182/Δ2 ΦΕΚ 4678/5.9.2022
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου (2021-2022, 2022-23):
Στο ΦΕΚ Α΄ 136/03-08-2021 δημοσιεύτηκε ο νόμος υπ’ αριθμ. 4823/2021 με θέμα: «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». Το άρθρο 86 του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Δ΄ του ανωτέρω νόμου αφορά θέματα Αξιολόγησης μαθητών Γυμνασίου.
Με όλες τις αλλαγές εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου