Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ στην αγγλική γλώσσα, σύμφωνα με το ΠΣ- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (Τυπική και εναλλακτική αξιολόγηση)


Ο ρόλος της αξιολόγησης:


  • ο ρόλος της αξιολόγησης είναι διαμορφωτικός, ανατροφοδοτικός και μεταγνωστικός

  • δίνεται η δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να συλλέγουν πληροφορίες για την πρόοδο των μαθητών/-τριών

  • δίνεται η δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να ελέγχουν την αποτελεσματικότητα των διδακτικών τους προσεγγίσεων

  • να δημιουργούν ομάδες εργασίας των μαθητών/-τριών με βάση το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους

  • να παρέχουν περιγραφικά σχόλια ανατροφοδότησης ώστε να δημιουργούν στους μαθητές/-τριες θετικά κίνητρα για συνεχή προσπάθεια και πρόοδο.

Θα βρείτε τα είδη τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης στην παρουσίαση εδώ


ΥΛΗ - ΟΔΗΓΙΕΣ - ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΘΔΔ (ΛΥΚΕΙΟ)

2022-2023

Οι μαθητές Λυκείου εξετάζονται σύμφωνα με το Αριθμ. 104182/Δ2 ΦΕΚ 4678/5.9.2022


Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου  (2021-2022, 2022-23):

Στο ΦΕΚ Α΄ 136/03-08-2021 δημοσιεύτηκε ο νόμος υπ’ αριθμ. 4823/2021 με θέμα: «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». Το άρθρο 86 του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Δ΄ του ανωτέρω νόμου αφορά θέματα Αξιολόγησης μαθητών Γυμνασίου.

Με όλες τις αλλαγές εδώ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Μαθησιακές δυσκολίες, διδασκαλία και αξιολόγηση της αγγλικής γλώσσας »

Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 12.30 - 14.00 υλοποιήθηκε προγραμματισμένη, διαδικτυακή επιμόρφωση (μέσω webex) εκπαιδευτικών αγγλικής...