Κάποιες ιδέες για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών στο πεδίο Α2, οι οποίες αισιοδοξώ ότι μπορεί να βοηθήσουν διευθυντές/ντριες σχολικών μονάδων. Οι ιδέες μου είναι βασισμένες στη νομοθεσία (τη σχετική με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και στις προτάσεις για πεδία και κριτήρια αξιολόγησης έργου των εκπαιδευτικών και στην ενότητα 2 (ΠΣ-ΓΛ: Μέθοδοι & Τεχνικές Διδασκαλίας), ΠΣ-ΓΛ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» MIS: 5035543, (όπου γίνεται αναφορά στο παιδαγωγικό κλίμα).
Είναι μια εθελοντική, προσωπική προσπάθεια να φωτιστεί αυτό το πεδίο και εννοείται πως οι ιδέες δεν είναι δεσμευτικές, αλλά βοηθητικές (τροφή για σκέψη).
Αποσκοπούν στο να βοηθήσουν αξιολογούμενους και αξιολογητές να καταλάβουν πώς μπορούν να αποτυπωθούν τα κριτήρια που ορίζουν τα σχετικά ΦΕΚ και εγκύκλιοι σε αυτό το πεδίο εγγράφως (εκθέσεις, αποτιμήσεις κλπ.), όταν ο/η εκπαιδευτικός προσεγγίζει τη διδασκαλία με διαφορετικούς τρόπους και χρησιμοποιεί, αναλόγως και την ειδικότητά του, το μαθητικό δυναμικό, την υλικοτεχνική υποδομή, και τους ειδικά διαμορφωμένους μαθησιακούς στόχους (ΠΜΑ), διαφορετικές τεχνικές στη μαθησιακή διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου