Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

«Παιδαγωγική αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας e-me στην ξενόγλωσση τάξη»

Ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί της Α΄ και Γ΄ Αθήνας (ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 παρακολούθησαν χθες  Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024 το απόγευμα το πρώτο μέρος της επιμόρφωσης με θέμα:

«Παιδαγωγική αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας e-me   στην ξενόγλωσση τάξη»

η οποία διοργανώθηκε από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης

Βασιλική Παπαϊωάννου, κλ. ΠΕ06

Ευάγγελο Ζώτο, κλ. ΠΕ07

Θάλεια Χατζηγιάννογλου, , κλ. ΠΕ06

Λήδα Μαυρίδου,  κλ. ΠΕ05

και εισηγήτρια την Αγγελική Πολίτη, εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ06 στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιλίου, (MA στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, M.Ed στις ΤΠΕ για την Εκπαίδευση), και μέλος της παιδαγωγικής ομάδας της e-me. 

Το πρώτο μέρος της επιμόρφωσης υλοποιήθηκε από  18.00 - 21.00 και αποτελούνταν από: 

ΜΕΡΟΣ Α- Γνωρίζω και εξοικειώνομαι με την e-me

  • Τι σημαίνει ότι η e-me είναι ένα προσωπικό περιβάλλον μάθησης; 
  • Πώς προάγει τη δημοκρατική συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων; Πως ενθαρρύνει τη δικτύωση, τη συνεργασία και την επικοινωνία;
  • Σε τι διαφέρει η «Επίσημη e-me» από την «e-me για όλους» και την «πολύγλωσση Ευρωπαϊκή e-me»
  • Ποιες είναι οι βασικές εφαρμογές και υπηρεσίες της e-me και με τι ξεκινάω;
ΜΕΡΟΣ Β- Η ψηφιακή μου τάξη στην e-me
  • Πώς δημιουργώ μια ψηφιακή τάξη (κυψέλη) για το/ τα μάθημα/ μαθήματα μου;
  • Πώς γίνονται μέλη της τάξης μου οι μαθητές/τριες μου και πως γίνονται Επαφές; Ποια η διαφορά;
  • Ποιες εφαρμογές κυψέλης χρειάζεται να εγκαταστήσω και γιατί;
  • Πώς οργανώνω το υλικό μου (φωτοτυπίες σε ψηφιακή μορφή και ΄διαδραστικό υλικό) στη Βιβλιοθήκη της κυψέλης;
  • Πώς οργανώνω τις εργασίες των μαθητών μου στα Αρχεία της Κυψέλης;
  • Πώς επικοινωνώ, αναρτώ τη ροή του μαθήματος, καθοδηγώ τους μαθητές/τριες μου και δίνω ανατροφοδότηση (Τοίχος κυψέλης);
  • Πώς δημιουργώ διαδραστικό υλικό παρουσίασης, εμπέδωσης και αξιολόγησης του μαθήματος (e-me content);
  • Πώς διαφοροποιώ το υλικό για μαθητές/ τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή με διαφορετικό μαθησιακό προφίλ;
  • Πώς ανταλλάσσω με συναδέλφους εκπαιδευτικούς υλικό και αναπροσαρμόζω;
  • Μπορούν οι μαθητές/τριες μου να δημιουργήσουν πρωτότυπο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο 


Φωτογραφίες από τη διαδικτυακή επιμόρφωση (29.1.2024) θα βρείτε εδώ:





Το δεύτερο μέρος της επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη  08 Φεβρουαρίου 2024 και ώρες 18.00- 21.00.

Φωτογραφίες από την επιμόρφωση (8.2.2024) θα βρείτε εδώ:











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Most popular post!