Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21.4.2016: «A WRITING TEACHING CYCLE (O Κύκλος Παραγωγής γραπτού λόγου)» με το Stephen John Taylor

Την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016 και ώρα 17.30 – 19.30 (μ.μ.) στo Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας  του Βόλου, Χείρωνος και Επτά Πλατανίων πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση  εκπαιδευτικών ΠΕ 06 α/θμιας και β/θμιας Ν. Μαγνησίας με θέμα:

 «A WRITING TEACHING CYCLE (O Κύκλος Παραγωγής γραπτού λόγου)».



Επιμορφωτής ήταν ο Stephen John Taylor, με 30ετή εμπειρία στην εκπαιδευτική συμβουλευτική και  σύμβουλος εξετάσεων του Cambridge, και η παρουσίαση έγινε στην αγγλική γλώσσα,  και με στόχο να αναδείξει τον κύκλο/διαδικασία παραγωγής γραπτού λόγου και κάποια κοινά κριτήρια αξιολόγησης του γραπτού λόγου των μαθητών στην αγγλική γλώσσα, όπως έχουν θεσπιστεί από το ΚΕΠΑ (Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς).

 Το σεμινάριο περιελάμβανε ενσωματωμένη πρακτική (ομαδοσυνεργατική) σε πραγματικά (ανώνυμα) γραπτά μαθητών του δημοσίου, επιπέδου Α2+  Β2+. 



 Α basic outline:

Α WRITING TEACHING CYCLE  can improve learner competency in the very criteria used by international assessment bodies. Mainly aimed at B1 and B2 level, it would involve a presentation of the cycle and a workshop on various elements of it. It could also present some ideas for classroom activities and could be expanded to include lower CEFR levels. It would last for approx. 120 minutes.

1.      SETTING THE TASK
It is generally understood that nowadays schoolchildren communicate in writing through a whole range of interactive platforms mainly learned outside of school. This ‘writing revolution’ is something that teachers can exploit inside the classroom to raise awareness of things such as register and appropriacy, difference in formats and differences between spoken and written language.
We shall look at the Writing Processes a good writer would go through:
Data collection – Selecting – Planning – Drafting – Crafting – Editing –Rewriting - Proof-reading.
I shall demonstrate how such processes can be used in a manageable classroom teaching cycle to help learners improve their skills, in relation to achievement categories such as: content, communicative achievement, organization and language.
Writing tasks should imply a clear text-type: letter, e-mail, review, essay, story, article, etc. and a clear communicative context, e.g. writing to a friend who lives abroad. These dimensions of the task need to be explored with learners to keep them ‘on task’.
When to set the task is also important – When do you typically tell learners what they are going to write? [An honest answer: at the end!].  Now, imagine what difference it would make if you told them:  ‘At the end of this unit - in three weeks’ time – I’m going to ask you to write a review about …’ While reading ... listening …speaking …doing grammar, video and vocabulary work, etc., learners could be collecting and selecting data, and planning for their writing task.

The next stage in the cycle is
2.      EXPOSURE.  If we’re taking time to make learners better writers in relation to a particular text type, it only makes sense that we should take some to expose them to typical features of the text-type, which could be: typical format or organization features, typical functional content or - at a more detailed level - typical use of stylistic features such as rhetorical questions or forms of punctuation. In exposing learners through pre-writing tasks to such features, we would hope to have a positive impact on the processes of selection, planning and drafting.

The next stage should involve a
3.      WRITING CLINIC, where learners have a go at ‘writing’ and collaboratively support each other in mini-writing tasks.  These tasks still need to be contextualized with reference to the overall ‘bigger piece’ of writing that they will subsequently produce, but rather than there being a huge gulf between input in class and producing a whole piece of writing at home, it makes sense for learners to attempt some of the smaller challenges collaboratively in class

4.      COMPOSING (or CRAFTING) -  refers to the process of attempting to produce a full version of the written piece – in most learning contexts this will  involve writing at home [alone] because of class time constraints. There is, however, much that teachers can do to support this process.


The final stage in the cycle is:

5.      FEEDBACK – encompassing processes such as assessment, marking, commenting, correcting, rewriting, and so on.

Materials used would be a ppt presentation and we could indeed look at samples of work as submitted by the teachers/yourself and apply what we have learned!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράσεις Ενεργού Πολιτειότητας: Συνάντηση (συν)εργασίας με διευθυντές σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης

Σήμερα Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025 υλοποιήθηκε διαδικτυακά συνάντηση συνεργασίας με διευθυντές σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης με θέματα: ·          «Δράσεις ενεργού πολίτη» ·          Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων,  ·          Σχολική διαμεσολάβηση  ·          Ενδοσχολική επιμόρφωση ·          Ετεροπαρατήρηση ·          Άλλα θέματα παιδαγωγικά, διδακτικά κλπ.   Θα βρείτε την παρουσίαση για διευθυντές εδώ Στους διευθυντές δόθηκαν επίσης οι σύνδεσμοι των padlet που δημιουργήθηκαν με εκπαιδευτικούς των σχολείων και επικαιροποιούνται καθημερινά,  με σκοπό να αποσταλούν σε μαθητές και γονείς για ενημέρωση: 1. 5ο ΓΕ.Λ Ζωγράφου με θέμα την (κάθε μορφής) Βία 2. 16ο Γυμνάσιο Αθηνών με θέμα την Εφηβεία 3. 1ο Γυμνάσιο Ζωγράφο...

Διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα «TPR: Total Physical Response»

  Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας και σύμφωνα με τις ανωτέρω σχετικές, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή, επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς Π Ε06 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων (διδασκόντων/ουσών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού) την Παρασκευή, 22-11-2024 και ώρα 13:15 - 14:00 με θέμα:  « TPR : Total Physical R esponse » και εισηγήτρια την Shannon McIntyre .   Το Total Physical Response (TPR) αποτελεί μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η οποία βασίζεται στον συντονισμό της γλώσσας και της σωματικής κίνησης. Στην επιμορφωτική συνάντηση, δόθηκαν πρακτικές οδηγίες για την εφαρμογή του στην τάξη.   Βιογραφικό Εισηγήτριας: Η Shannon McIntyre είναι Education Specialist and Program Manager , με 15ετή εμπειρία στον σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας   σε μαθητές/τριες μικρής ηλικίας καθώς και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών με έμφαση στην εισαγωγή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευση στις ΗΠΑ,...

Ένας οδηγός για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία!

  Αγαπητοί/ες εκπαιδευτικοί της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να εκφράσω αφενός τα συγχαρητήριά μου για την ανάληψη υπηρεσίας σε νηπιαγωγεία και αφετέρου τη βαθιά μου εκτίμηση και ευγνωμοσύνη για την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό σας. Η δουλειά σας είναι καθοριστική για την ανάπτυξη και τη μάθηση των μικρών παιδιών, και ειδικά για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου. Συμβάλλετε σημαντικά στην οικοδόμηση μιας θετικής στάσης προς την αγγλική γλώσσα και τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Η υπομονή σας, η δημιουργικότητά σας και η ικανότητά σας να ενσωματώνετε τη γλώσσα σε διασκεδαστικές δραστηριότητες κάνουν τη μάθηση μια ευχάριστη εμπειρία για τους μικρούς σας μαθητές. Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη χαμόγελα, επιτυχίες και δημιουργικές στιγμές. Να συνεχίσετε να εμπνέετε τα παιδιά με την αγάπη σας για τη γλώσσα και την εκπαίδευση. Είμαι σίγουρη ότι με την αφοσίωσή σας, θα συνεχίσετε ...